────── 01.12.2007
Są sposoby na kostuchę
Ze śmiercią można walczyć „skórką od banana” – szczególnie, gdy w tej roli wystepuje prezerwatywa, jak w greckiej kampanii „The Grim Reaper” (czyli kostucha), która w wskazywała jak można przechytrzyć śmierć.
Plakaty w prosty i humorystyczny sposób, rodem z amerykańskich kreskówek, promowały używanie prezerwatyw, które mimo że nie zapewniają 100% ochrony przed HIV, to zdecydowanie zmniejszają ryzyko zakażenia.
Kreację przygotowała agencja Cream z Aten z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS.
M. Jeziorowska
Nazwa kampanii:
The Grim Reaper
Czas:
2007.11.15 - 2007.12.1
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Cream
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Cream
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby młode
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego