Są sposoby na kostuchę
Ze śmiercią można walczyć „skórką od banana” – szczególnie, gdy w tej roli wystepuje prezerwatywa, jak w greckiej kampanii „The Grim Reaper” (czyli kostucha), która w wskazywała jak można przechytrzyć śmierć.
Plakaty w prosty i humorystyczny sposób, rodem z amerykańskich kreskówek, promowały używanie prezerwatyw, które mimo że nie zapewniają 100% ochrony przed HIV, to zdecydowanie zmniejszają ryzyko zakażenia.
Kreację przygotowała agencja Cream z Aten z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS.
M. Jeziorowska
Nazwa kampanii:
The Grim Reaper
Czas:
2007.11.15 - 2007.12.1
Nadawca:
Cream
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Cream
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby młode
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

