logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  08.02.2010

Rozwaga online

Your browser does not support the video tag.


9 lutego we wszystkich krajach Unii Europejskiej rusza kampania medialna poświęcona problematyce ochrony prywatności w internecie – "Think B4 U post!", w Polsce realizowana pod hasłem "Pomyśl zanim wyślesz". Realizowana jest ona w związku z Dniem Bezpiecznego Internetu obchodzonego w 60 krajach.

W Polsce od 2005 roku organizatorami Dnia Bezpiecznego Internetu są Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK) oraz Fundacja Dzieci Niczyje (FDN), tworzące Polskie Centrum Programu "Safer Internet", prowadzące szereg działań na rzecz bezpieczeństwa dzieci online. Partnerem głównym DBI jest Fundacja Orange.

W ramach kampanii powstał 15 sekundowy film przestrzegający przed pochopnymi decyzjami wysyłania swoich danych (zdjęć, informacji) poprzez internet w świat. – Dla najmłodszych internet jest niezwykle ważną przestrzenią ekspresji własnych poglądów, rozwijania zainteresowań lub też nawiązywania nowych kontaktów. Przenoszą do sieci prywatne informacje, zdjęcia, publikują filmy, chcą być popularni i lubiani. Niestety, nie zawsze pamiętają, że brak rozwagi i dbałości o prywatność swoją i innych, może doprowadzić do nieszczęścia. Dlatego głównym celem tegorocznej kampanii jest nauczenie młodych internautów rozsądnego i odpowiedzialnego publikowania informacji online – mówi Anna Rywczyńska, koordynator Polskiego Centrum Programu Safer Internet w NASK.

W Polsce z okazji DBI od początku roku lokalni organizatorzy z całego kraju zgłosili ponad 600 inicjatyw związanych z bezpieczeństwem najmłodszych online. Inicjatywy rejestrować można w serwisie www.dbi.pl do końca lutego br. W ubiegłym roku na stronie DBI zarejestrowano ich prawie tysiąc. Wśród organizatorów lokalnych wydarzeń rozlosowane zostaną nagrody ufundowane przez partnerów DBI.

Do obchodów DBI w Polsce przyłączyli się: Urząd Komunikacji Elektronicznej, sygnatariusze "Porozumienia na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie", Polskie Badania Internetu, Allegro, Microsoft, UPC Polska, Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, e-Dziecko.pl, Webinside.pl, Wiadomości24.pl, Miastodzieci.pl, Nasza-klasa.pl, o2.pl, Ogólnopolski Miesięcznik Młodzieżowy "Przecinek", Czasdzieci.pl, Wydawnictwo Szkolne PWN, ArcaBit, Kaspersky Lab, AVG, Fundacja Nowe Media, Techland.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Think B4 U post!
Czas:
2010.2.9 - 2010.3.5
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Nadawca:
Komisja Europejska
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Publibureau
Adresaci:
Dzieci oraz rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Pomyśl zanim wyślesz





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek