logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rezonans w sypialni małżeńskiej
07.06.2012
Tematy: Kampanie, Australia, Walka z wykluczeniem społecznym

Rezonans w sypialni małżeńskiej



Małżeńskie łoże stanowi idealną scenerię dla budowania bliskości między małżonkami… o ile nie rozdziela ich akurat aparat do rezonansu magnetycznego, jak na kreacji autorstwa agencji Clemenger BBDO dla organizacji Synapse.

Zdjęcie cechuje leniwa atmosfera spokoju oraz intymności przełamana poprzez umieszczenie śpiącego mężczyzny wewnątrz medycznej aparatury. Wprowadzenie tego rodzaju sprzętu do małżeńskiej sypialni budzi w odbiorcy niepokój. Jeden z elementów absolutnie nie pasuje do całości. Twórcy kampanii spieszą z wyjaśnieniami: "Brain injuries pull families apart" (Uszkodzenie mózgu rozbija rodzinę), "The impact of a brain injury affects not only the victim but also their family and friends." (Skutki uszkodzenia mózgu nie dotykają wyłącznie jego ofiar, ale w równym stopniu ich rodziny oraz przyjaciół).

Następstwa poważnego urazu głowy, takie jak: deficyty poznawcze oraz emocjonalne, zaburzenia pamięci czy koordynacji ruchów, pośrednio kładą się cieniem na funkcjonowaniu całej rodziny ofiary wypadku. Okazanie jej zrozumienia przez znajomych i przyjaciół jest nie do przecenienia. Ze strony synapse.org.au można dowiedzieć się tego, jak pomóc wszystkim poszkodowanym.
Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
Brain injuries pull families apart
Czas:
2012.6.1
Nadawca:
Synapse
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Clemenger BBDO
Adresaci:
Otoczenie społeczne ofiar wtórnego uszkodzenia mózgu
Hasło kampani:
Brain injuries pull families apart (Uszkodzenie mózgu rozbija rodzinę),





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek