logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Puste boisko
01.03.2017
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna

Puste boisko



Kilkuletni chłopcy grają w piłkę nożną na osiedlowym boisku. Po każdego z nich kolejno przychodzą rodzice. Janek nie ma rodziny, dlatego ostatecznie zostaje sam.

Po zeszłorocznym sukcesie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce kontynuuje kampanię Szukamy Mamy, która ma za zadanie zachęcić potencjalnych rodziców zastępczych do zgłoszenia swojej kandydatury. Częstą przeszkodą jest przekonanie o tym, że nie sprostają nowemu wyzwaniu, ale jak podsumowuje Janek te obawy wskazują coś zupełnie odwrotnego: „Jeśli boisz się, że nie dasz sobie rady, to dobrze. Bo to znaczy, że sobie dasz”.

Spot przedstawia codzienną sytuację, w której może znaleźć się podopieczny stowarzyszenia. W Polsce coraz więcej dzieci pozbawionych jest opieki rodzicielskiej.

 

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Szukamy Mamy 2017
Czas:
2017.2.15
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
telewizja, internet, outdoor
Wykonawca:
Dziadek do Orzechów
Adresaci:
potencjalni rodzice zastępczy
Hasło kampani:
„Janek nie ma rodziców, którzy zawołają go do domu, ale w SOS Wiosce Dziecięcej może znaleźć dom i zastępczą rodzinę SOS. Pomóż i zostań rodzicem SOS”.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek