logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Przyznano nominacje w konkursie Kreatury 2020
13.11.2020
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Inne, Organizacje pozarządowe / NGO

Przyznano nominacje w konkursie Kreatury 2020



W Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura jury przyznało 54 nominacje. Jurorzy obradowali 4 i 5 listopada pod kierownictwem przewodniczącej – Joanny Gerlee, współwłaścicielki i dyrektor kreatywnej agencji Digital Kingdom. W tym roku do konkursu zgłoszono 132 prace.

W ramach kategorii Kampania społeczna/CSR, obejmującej kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych (wszystkie media) oraz działania CSR firm i marek (w tym kampanie o charakterze społecznym w mediach) przyznano pięć nominacji.

Otrzymały je: 1. Agencja Cut The Mustard oraz Graffiti Films za kampanię Pasointeligencja (więcej pisaliśmy o niej TUTAJ) na zlecenie korporacji FreeNow, 2. Agencja Chromatique Creative Agency za projekt „Dopalacze to nie bajka” na zlecenie Stowarzyszenia Pedagogów Społecznych „Riposta”, 3. Agencja Kreatik, która na zlecenie Fundacji Głosem Zwierząt zrealizowała kampanię Pokochaj (więcej pisaliśmy o niej TUTAJ), 4. Agencja Artegence z projektem „Bitwa o Neta” na zlecenie PKO Banku Polskiego oraz 5. Fabryka Komunikacji Społecznej z kampanią społeczną Depresja. Rozumiesz – pomagasz na zlecenie Ministerstwa Zdrowia (więcej pisaliśmy o niej TUTAJ).

Warto wspomnieć, że w ramach konkursu Kreatury powstała nowa kategoria specjalna, Marketing w czasie pandemii, wyróżniająca projekty pro bono, których celem jest pomoc potrzebującym lub edukacja społeczeństwa w czasie pandemii oraz projekty marketingowe marek, na których projektowanie lub realizację miała wpływ pandemia (np. używające nietypowych kanałów komunikacyjnych, zrealizowane zdalnie, etc).

W tej kategorii przyznano aż dziewięć nominacji. Za większością z nich stały podmioty komercyjne, m.in. Grupa Żywiec (Napój dla bohaterów. Dla bohaterów naszego Ż), Kompania Piwowarska (Lech Music: Festiwale Inaczej oraz Lechendy mogą wszystko w domu), Play (Jak silver z silverem: projekt Play dla Seniorów), czy Bank Pekao SA (#zostanwdomu i bankuj swobodnie). Ale wśród nominowanych pojawiły się również projekty na zamówienie Polskiego Czerwonego Krzyża (Piękno żywiołów – epidemia) czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (kampania społeczna Ojciec i Syn, więcej pisaliśmy o niej TUTAJ).

Wyróżniony nominacją został także jeden projekt oddolny, zrealizowany przez internautów, chcących ratować swoje ulubione restauracje, bary i miejscówki urlopowe. Lunchnext.com to platforma oferująca vouchery i karty podarunkowe, stanowiące realne źródło dochodów dla zagrożonych branż. Nie chcemy biernie patrzeć na problemy lokalnych biznesów – mówi Piotr Grudzień, współtwórca LunchNext.com. – Czujemy, że możemy zrobić coś więcej, niż tylko zostać w domu. Stąd pomysł na stworzenie platformy, która pozwoli każdemu z nas włączyć się do pomocy. Więcej o projekcie Lunchnext.com można dowiedzieć się TUTAJ.

Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie: Kreatura.pl.

Ogłoszenie wyników konkursu KREATURA 2020 będzie miało miejsce 25 listopada 2020 o godz. 12:00. Transmisja live odbędzie się na profilu MMP na FB.

CSR konkurs Fabryka Komunikacji Społecznej „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz” Pasointeligencja Kreatura Kreatura 2020 Marketing w czasie pandemii Pokochaj


Nazwa wydarzenia:
Przyznano nominacje w konkursie Kreatury 2020
Czas:
2020.11.9 - 2020.11.25
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Inne, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
VFP Communications





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek