logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.04.2020

Bądźmy razem – ruszyła kampania Kancelarii Premiera i Ministerstwa Zdrowia o bliskości w czasie koronawirusa



Pandemia COVID-19 to zupełnie nowa sytuacja dla wszystkich ludzi na świecie, również Polaków. Budzi lęk, obawy o przyszłość, ale też zniecierpliwienie i bunt. W tych okolicznościach nie tylko przestrzeganie procedur sanitarnych, ale również dbanie o najbliższych, jest kwestią kluczową. Pomóc ma w tym najnowsza kampania edukacyjna Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Kampania edukacyjna „Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi” to wspólna inicjatywa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Zdrowia i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ma za zadanie promować właściwe nawyki w czasie epidemii SARS-CoV-2. Spot „Ojciec i syn” można traktować jako uniwersalny przewodnik po bliskości – jak żyć pod jednym dachem w sytuacji zagrożenia podczas wielodniowej izolacji.

Ojciec i syn w jednym stali domu

W spocie wzięła udział para aktorów – Stanisław Banasiuk i Mateusz Banasiuk, prawdziwy ojciec i prawdziwy syn. Dzięki temu udało się uchwycić realną, pozbawioną aktorskiej gry więź między nimi. To także ważny przekaz dla nas wszystkich: niezależnie od tego, kim jesteśmy i jaką funkcję pełnimy, zalecenia dotyczą każdego z nas. To od naszej odpowiedzialności i postawy zależy, czy wygramy z zagrożeniem.

Choć za pomocą klipu zostały pokazane najważniejsze wskazówki dotyczące postępowania w czasie zagrożenia epidemicznego: nie dotykaj innych, kichaj w łokieć, nie wychodź z domu, myj ręce przez 30 sekund, etc. to jednak najistotniejsze okazuje się odnalezienie się w nowej sytuacji i wspieranie, szczególnie osób starszych. Czas pandemii to czas na nowe spojrzenie na nasze więzi rodzinne. Teraz, gdy jesteśmy poniekąd skazani na przebywanie pod jednym dachem przez 24 godziny na dobę, warto zadbać o wzajemne relacje. A czasem – wypracować na nowo. Zwłaszcza, że właśnie odwracają się nasze role i to młodzi ludzie stają się przewodnikami dla swoich starszych bliskich. Kiedyś rodzice uczyli nas stawiać pierwsze kroki, prowadzili za rękę – mówi Natalia Dudek, autorka scenariusza – Teraz my możemy się zrewanżować i uczyć rodziców kształtować nowe zachowania, które pomogą im przetrwać w walce z wirusem. Nasz film pokazuje wzruszając historię relacji ojca i syna, gdzie te role się odwracają. Jest zachętą do tego, żeby się wspierać nawzajem i doceniać, że mamy siebie.

Wspólna kampania KPRM, MZ i Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Organizatorami kampanii „Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi. Ojciec i syn” są Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Zdrowia i Państwowa Inspekcja Sanitarna. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Za kreację i wykonanie odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Spot jest emitowany od 3 kwietnia 2020 roku w internecie oraz stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, Trwam i Republika. Hasztagi kampanii to: #zostańwdomu #pomagajstarszym #bądźmyrazem #rodzina

Kampania kierowana jest do wszystkich osób mieszkających na terenie Polski.

Realizacja spotu odbyła się przed wprowadzeniem najnowszych wytycznych związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Na planie zachowano niezbędne środki ostrożności.

zdrowie   |  edukacja   |  Fabryka Komunikacji Społecznej   |  Komunikacja w rodzinie   |  COVID19   |  Coronavirus   |  pandemia   |  epidemia   |  COVID-19   |  SARS-CoV-2   |  #KampanieWirusowe   |  #ProgramAntywirusowy   | 


Nazwa kampanii:
Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi. Ojciec i syn
Czas:
2020.4.3
Tematy:
Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów; Ministerstwo Zdrowia; Państwowa Inspekcja Sanitarna
Media:
stacje telewizyjne: TVP, Polsat, Trwam i Republika; internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film
Adresaci:
wszystkie osoby mieszkające na terenie Polski
Hasło kampani:
#zostańwdomu #pomagajstarszym #bądźmyrazem #rodzina





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 22.11.2023

    Prawda jest taka


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek