logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bądźmy razem – ruszyła kampania Kancelarii Premiera i Ministerstwa Zdrowia o bliskości w czasie koronawirusa
04.04.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Bądźmy razem – ruszyła kampania Kancelarii Premiera i Ministerstwa Zdrowia o bliskości w czasie koronawirusa



Pandemia COVID-19 to zupełnie nowa sytuacja dla wszystkich ludzi na świecie, również Polaków. Budzi lęk, obawy o przyszłość, ale też zniecierpliwienie i bunt. W tych okolicznościach nie tylko przestrzeganie procedur sanitarnych, ale również dbanie o najbliższych, jest kwestią kluczową. Pomóc ma w tym najnowsza kampania edukacyjna Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Kampania edukacyjna „Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi” to wspólna inicjatywa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Zdrowia i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ma za zadanie promować właściwe nawyki w czasie epidemii SARS-CoV-2. Spot „Ojciec i syn” można traktować jako uniwersalny przewodnik po bliskości – jak żyć pod jednym dachem w sytuacji zagrożenia podczas wielodniowej izolacji.

Ojciec i syn w jednym stali domu

W spocie wzięła udział para aktorów – Stanisław Banasiuk i Mateusz Banasiuk, prawdziwy ojciec i prawdziwy syn. Dzięki temu udało się uchwycić realną, pozbawioną aktorskiej gry więź między nimi. To także ważny przekaz dla nas wszystkich: niezależnie od tego, kim jesteśmy i jaką funkcję pełnimy, zalecenia dotyczą każdego z nas. To od naszej odpowiedzialności i postawy zależy, czy wygramy z zagrożeniem.

Choć za pomocą klipu zostały pokazane najważniejsze wskazówki dotyczące postępowania w czasie zagrożenia epidemicznego: nie dotykaj innych, kichaj w łokieć, nie wychodź z domu, myj ręce przez 30 sekund, etc. to jednak najistotniejsze okazuje się odnalezienie się w nowej sytuacji i wspieranie, szczególnie osób starszych. Czas pandemii to czas na nowe spojrzenie na nasze więzi rodzinne. Teraz, gdy jesteśmy poniekąd skazani na przebywanie pod jednym dachem przez 24 godziny na dobę, warto zadbać o wzajemne relacje. A czasem – wypracować na nowo. Zwłaszcza, że właśnie odwracają się nasze role i to młodzi ludzie stają się przewodnikami dla swoich starszych bliskich. Kiedyś rodzice uczyli nas stawiać pierwsze kroki, prowadzili za rękę – mówi Natalia Dudek, autorka scenariusza – Teraz my możemy się zrewanżować i uczyć rodziców kształtować nowe zachowania, które pomogą im przetrwać w walce z wirusem. Nasz film pokazuje wzruszając historię relacji ojca i syna, gdzie te role się odwracają. Jest zachętą do tego, żeby się wspierać nawzajem i doceniać, że mamy siebie.

Wspólna kampania KPRM, MZ i Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Organizatorami kampanii „Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi. Ojciec i syn” są Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Zdrowia i Państwowa Inspekcja Sanitarna. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Za kreację i wykonanie odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Spot jest emitowany od 3 kwietnia 2020 roku w internecie oraz stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, Trwam i Republika. Hasztagi kampanii to: #zostańwdomu #pomagajstarszym #bądźmyrazem #rodzina

Kampania kierowana jest do wszystkich osób mieszkających na terenie Polski.

Realizacja spotu odbyła się przed wprowadzeniem najnowszych wytycznych związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Na planie zachowano niezbędne środki ostrożności.

zdrowie edukacja Fabryka Komunikacji Społecznej Komunikacja w rodzinie COVID19 Coronavirus pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 #KampanieWirusowe #ProgramAntywirusowy


Nazwa kampanii:
Profilaktyka zachowań w walce z chorobami wirusowymi. Ojciec i syn
Czas:
2020.4.3
Nadawca:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów; Ministerstwo Zdrowia; Państwowa Inspekcja Sanitarna
Media:
stacje telewizyjne: TVP, Polsat, Trwam i Republika; internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film
Adresaci:
wszystkie osoby mieszkające na terenie Polski
Hasło kampani:
#zostańwdomu #pomagajstarszym #bądźmyrazem #rodzina





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek