Każdy chciałby mieć kota takiego jak Garfield albo psa słodkiego niczym Snoopy czy Snowy, towarzysz Tintina. Dlatego ambasadorami akcji promującej adopcję zwierząt w Hongkongu są zwierzęta perfekcyjnie wystylizowane na bohaterów popularnych kreskówek.
Postaci zamieszczone na trzech kampanijnych plakatach błyskawicznie niosą skojarzenia z komiksowymi ulubieńcami. Ten przemyślany graficzny zabieg ma przekonać potencjalnych właścicieli adoptowanych pupili, że fascynujące przygody ich komiksowych odpowiedników, mogą stać się udziałem także ich właścicieli. Przekaz kreacji podkreśla hasło: „Adopt a pet. The stories will follow.” (Adoptuj zwierzę, przygody same przyjdą).
Pomysł, by wykorzystywać ikony popkultury w reklamach nie jest nowy, nie da się jednak odmówić twórcom kreacji – agencji Leo Burnett z Hongkongu, kreatywności. Kto by pomyślał, że Garfield, który namiętnie ogląda telewizję, słodki piesek Snoopy czy niesforny Snowy mogli kiedyś mieszkać w schronisku.
Kampania została przygotowana na zlecenie Pet Adoption Service, które na chińskim Manhattanie pomaga w adopcji bezdomnych lub niechcianych zwierząt.
Natalia Ożegalska
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona