logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Przygody przyjdą wraz ze zwierzętami
25.06.2012
Tematy: Kreacje / printy

Przygody przyjdą wraz ze zwierzętami



Każdy chciałby mieć kota takiego jak Garfield albo psa słodkiego niczym Snoopy czy Snowy, towarzysz Tintina. Dlatego ambasadorami akcji promującej adopcję zwierząt w Hongkongu są zwierzęta perfekcyjnie wystylizowane na bohaterów popularnych kreskówek.

Postaci zamieszczone na trzech kampanijnych plakatach błyskawicznie niosą skojarzenia z komiksowymi ulubieńcami. Ten przemyślany graficzny zabieg ma  przekonać potencjalnych właścicieli adoptowanych pupili, że fascynujące przygody ich komiksowych odpowiedników, mogą stać się udziałem także ich właścicieli. Przekaz kreacji podkreśla hasło: „Adopt a pet. The stories will follow.” (Adoptuj zwierzę, przygody same przyjdą).

Pomysł, by wykorzystywać ikony popkultury w reklamach nie jest nowy, nie da się jednak odmówić twórcom kreacji – agencji Leo Burnett z Hongkongu, kreatywności. Kto by pomyślał, że Garfield, który namiętnie ogląda telewizję, słodki piesek Snoopy czy niesforny Snowy mogli kiedyś mieszkać w schronisku.

Kampania została przygotowana na zlecenie Pet Adoption Service,  które na chińskim Manhattanie pomaga w adopcji bezdomnych lub niechcianych zwierząt.
Natalia Ożegalska








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.11.2025Kreacje / printy

    Przeprowadzka

  • 19.11.2025Kreacje / printy

    Jeśli dasz mi smartfon

  • 18.11.2025Kreacje / printy

    Niewidoczni sportowcy

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek