Trójkątne uszka zawadiacko wystają z nosidełka, niemowlęcy smoczek przybrał kształt łebka myszki, a karuzelę nad łóżeczko zdobią rybki i pluszowe gryzonie. Nadeszło lato, a wraz z nim baby boom kocich dzieci.
Kampania „The kittens have arrived!” (Przybyły kocięta!), przygotowana na zlecenie organizacji SF SPCA, przebiega pod hasłem: “San Francisco felines have been extra frisky these days, which means we have lots of kitties waiting for adoption. And the only thing better than a bundle of cuteness is two. Bring home 2-for-1 kittens all season long!” (Koty z San Francisco są ostatnio bardzo rozbrykane, a to oznacza, że mamy wiele małych kociąt czekających na adopcję. Lepsze od kłębka słodyczy są tylko dwa kłębki. Zabierz do domu dwa kotki w cenie jednego przez cały sezon!).
Pracownicy agencji G2 z San Francisco podeszli z dystansem do problemu cyklicznego zalewu schronisk niechcianymi kociętami. Seria reklam ich autorstwa ma za zadanie promować adopcje zwierząt, jednak nie poprzez wzbudzenie litości wobec nich, lecz sugestię, że przyjście na świat nowych miotów należy wesoło celebrować. Kociaki są przedstawione jako rozczulające niczym różowe bobasy, przez co ich przygarnięcie jest nie tyle aktem miłosierdzia, co czystą radością.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu