Szybka jazda samochodem to dla niektórych niezastąpiony zastrzyk adrenaliny. Doznanie tak silne, że wyciska łzy z oczu. Czasami jednak nadmierna prędkość może powodować łzy, które nie mają nic wspólnego z ekscytującymi przeżyciami na drodze.
Kampania producenta samochodów Chevrolet, realizowana przez agencję McCann Erickson z Argentyny, pod hasłem „Speed can make people suffer. Drive carefully” (Prędkość może sprawić, że ludzie będą cierpieć. Prowadź ostrożnie) przestrzega przed konsekwencjami brawurowej jazdy. Trzy kreacje pokazują, że prowadząc samochód, kierowcy powinni myśleć o swoich najbliższych, których mogą dotknąć reperkusje ich niebezpiecznych zachowań na drodze.
Wykorzystane w reklamach fotografie mają naprowadzić odbiorcę na myśl o rodzinie i o konieczności dbania o nią – wizerunki chłopca, młodej kobiety i kobiety w podeszłym wieku powinny uruchomić schemat opiekuńczości.
Aleksandra Janowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego