Szybka jazda samochodem to dla niektórych niezastąpiony zastrzyk adrenaliny. Doznanie tak silne, że wyciska łzy z oczu. Czasami jednak nadmierna prędkość może powodować łzy, które nie mają nic wspólnego z ekscytującymi przeżyciami na drodze.
Kampania producenta samochodów Chevrolet, realizowana przez agencję McCann Erickson z Argentyny, pod hasłem „Speed can make people suffer. Drive carefully” (Prędkość może sprawić, że ludzie będą cierpieć. Prowadź ostrożnie) przestrzega przed konsekwencjami brawurowej jazdy. Trzy kreacje pokazują, że prowadząc samochód, kierowcy powinni myśleć o swoich najbliższych, których mogą dotknąć reperkusje ich niebezpiecznych zachowań na drodze.
Wykorzystane w reklamach fotografie mają naprowadzić odbiorcę na myśl o rodzinie i o konieczności dbania o nią – wizerunki chłopca, młodej kobiety i kobiety w podeszłym wieku powinny uruchomić schemat opiekuńczości.
Aleksandra Janowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem