Włochaty, wielki, mokry i cuchnący stwór przyczepiony do nogi młodego chłopaka budzi odrazę i zdziwienie jego znajomych ze szkoły. Personifikuje tytułowy dla kampanii problem narkotykowy, jaki ma bohater spotu, a na jaki nikt z przyjaciół nie zwraca mu uwagi i nie spieszy mu z potrzebną pomocą.
Amerykańska organizacja Partnership for a Drug Free America, zajmująca się problemem narkotyków i dążąca do minimalizacji zażywania ich, szczególnie przez młodzież, we współpracy z agencją McKinney zorganizowała kampanię uświadamiającą nastolatkom, że lekceważenie problemu, który widzą u swoich przyjaciół, czyli oznak uzależnienia od narkotyków, nie sprawi wcale, że ów problem zniknie. Osoba będąca pod ich wpływem nie dostrzega zmian w swoim zachowaniu, ale są one ewidentne dla znających go dobrze kolegów. W takiej sytuacji trzeba reagować i szukać pomocy.
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
