logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prąd gorszy niż potwór
08.12.2009
Tematy: Kampanie, Kanada, Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia

Prąd gorszy niż potwór



Od najmłodszych lat uczy się dzieci, że zabawa z prądem jest niebezpieczna. Dorosłym najwyraźniej trzeba o tym przypominać – do kanadyjskiej kampanii pod hasłem "Where’s the line?" wykorzystano w tym celu mało poważnego potwora.

Nieodpowiednio zabezpieczona praca z nadziemnymi i podziemnymi liniami wysokiego napięcia, grozi wypadkami, a w konsekwencji – długotrwałym kalectwem, a nawet śmiercią. W Kanadzie, w prowincji Alberta między rokiem 2000 a 2005 drastycznie wzrosła liczba wypadków w pracy na skutek kontaktu z linią wysokiego napięcia. Od 2006 roku Joint Utility Safety Team (JUST) przeprowadza w Albercie coroczny cykl edukacyjny "Culture of power line safety". Poprzez spoty telewizyjne i radiowe, plakaty, prezentacje i broszury edukacyjne organizacja promuje bezpieczeństwo w 'pracach pod napięciem’ i uświadamia pracownikom zagrożenia z tym związane.

W grudniu 2009 roku na zlecenie JUST, agencja Wonder Communications przygotowała spot telewizyjny "Monster" ("Potwór") stylizowany na dawny film grozy z gatunku science fiction. Potwór najpierw niszczy wszystko dookoła i wzbudza przerażenie bezradnych policjantów. Dociera na budowlę i podnosi dźwig, który zahacza o słupy wysokiego napięcia. Pracownicy patrzą zdumieni z jaką mocą prąd poraził takie potężne stworzenie.

Spot ma uświadomić pracownikom mającym kontakt z liniami wysokiego napięcia, że są one w stanie uśmiercić bądź trwale uszkodzić każdego, dlatego należy trzymać się od nich z daleka, w odległości minimum 7 metrów.
M.Radziejowska



Nazwa kampanii:
Monster
Czas:
2009.12.3 - 2009.12.19
Nadawca:
Joint Utility Safety Team (JUST)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Wonder Communications
Adresaci:
Pracownicy mający kontakt z podziemnymi oraz nadziemnymi liniami wysokiego napięcia
Hasło kampani:
Where's the line?





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek