logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  08.12.2009

Prąd gorszy niż potwór



Od najmłodszych lat uczy się dzieci, że zabawa z prądem jest niebezpieczna. Dorosłym najwyraźniej trzeba o tym przypominać – do kanadyjskiej kampanii pod hasłem "Where’s the line?" wykorzystano w tym celu mało poważnego potwora.

Nieodpowiednio zabezpieczona praca z nadziemnymi i podziemnymi liniami wysokiego napięcia, grozi wypadkami, a w konsekwencji – długotrwałym kalectwem, a nawet śmiercią. W Kanadzie, w prowincji Alberta między rokiem 2000 a 2005 drastycznie wzrosła liczba wypadków w pracy na skutek kontaktu z linią wysokiego napięcia. Od 2006 roku Joint Utility Safety Team (JUST) przeprowadza w Albercie coroczny cykl edukacyjny "Culture of power line safety". Poprzez spoty telewizyjne i radiowe, plakaty, prezentacje i broszury edukacyjne organizacja promuje bezpieczeństwo w 'pracach pod napięciem’ i uświadamia pracownikom zagrożenia z tym związane.

W grudniu 2009 roku na zlecenie JUST, agencja Wonder Communications przygotowała spot telewizyjny "Monster" ("Potwór") stylizowany na dawny film grozy z gatunku science fiction. Potwór najpierw niszczy wszystko dookoła i wzbudza przerażenie bezradnych policjantów. Dociera na budowlę i podnosi dźwig, który zahacza o słupy wysokiego napięcia. Pracownicy patrzą zdumieni z jaką mocą prąd poraził takie potężne stworzenie.

Spot ma uświadomić pracownikom mającym kontakt z liniami wysokiego napięcia, że są one w stanie uśmiercić bądź trwale uszkodzić każdego, dlatego należy trzymać się od nich z daleka, w odległości minimum 7 metrów.
M.Radziejowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Monster
Czas:
2009.12.3 - 2009.12.19
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Joint Utility Safety Team (JUST)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Wonder Communications
Adresaci:
Pracownicy mający kontakt z podziemnymi oraz nadziemnymi liniami wysokiego napięcia
Hasło kampani:
Where's the line?





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek