Francuski oddział WWF (World Wildlife Fund) realizuje od początku maja kampanię pod hasłem „You can’t afford to be slow in an emergency.” (Nie można pozwolić sobie na powolność w nagłych sytuacjach) uwrażliwiającą na kwestię zmian klimatycznych, które postępują szybciej, niż przewidywano, i na konieczność natychmiastowego działania. Agencji Ogilvy & Mather France stworzyła 3 kreacje, które w ironiczny sposób pokazują, jakie konsekwencje w obliczu zmian klimatycznych ma bierność społeczeństw i polityków. Metaforą tej sytuacji jest odwołanie się do takich tragedii, jak pożar, tonięcie statku czy wypadek samochodowy, w obliczu których służby ratownicze, powołane do niesienia pomocy, zajmują się tak błahymi sprawami, jak robienie zakupów na wyprzedaży, podziwianie zachodu słońca czy odpoczywanie i załatwianie się.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy