Francuski oddział WWF (World Wildlife Fund) realizuje od początku maja kampanię pod hasłem „You can’t afford to be slow in an emergency.” (Nie można pozwolić sobie na powolność w nagłych sytuacjach) uwrażliwiającą na kwestię zmian klimatycznych, które postępują szybciej, niż przewidywano, i na konieczność natychmiastowego działania. Agencji Ogilvy & Mather France stworzyła 3 kreacje, które w ironiczny sposób pokazują, jakie konsekwencje w obliczu zmian klimatycznych ma bierność społeczeństw i polityków. Metaforą tej sytuacji jest odwołanie się do takich tragedii, jak pożar, tonięcie statku czy wypadek samochodowy, w obliczu których służby ratownicze, powołane do niesienia pomocy, zajmują się tak błahymi sprawami, jak robienie zakupów na wyprzedaży, podziwianie zachodu słońca czy odpoczywanie i załatwianie się.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz