Francuski oddział WWF (World Wildlife Fund) realizuje od początku maja kampanię pod hasłem „You can’t afford to be slow in an emergency.” (Nie można pozwolić sobie na powolność w nagłych sytuacjach) uwrażliwiającą na kwestię zmian klimatycznych, które postępują szybciej, niż przewidywano, i na konieczność natychmiastowego działania. Agencji Ogilvy & Mather France stworzyła 3 kreacje, które w ironiczny sposób pokazują, jakie konsekwencje w obliczu zmian klimatycznych ma bierność społeczeństw i polityków. Metaforą tej sytuacji jest odwołanie się do takich tragedii, jak pożar, tonięcie statku czy wypadek samochodowy, w obliczu których służby ratownicze, powołane do niesienia pomocy, zajmują się tak błahymi sprawami, jak robienie zakupów na wyprzedaży, podziwianie zachodu słońca czy odpoczywanie i załatwianie się.
M. Kryńska
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…