logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  23.11.2016

Polskę i Ukrainę łączy nie tylko piłka



W Katowicach za sprawą dwóch Ukrainek studiujących na WSB w Dąbrowie Górniczej wystartowała nowa kampania społeczna, która porusza temat współpracy polsko-ukraińskiej. Zhanna Kurtin i Mariia Sabadash w ramach stażu w Agencji PR Pan Pikto ożywiły hashtag nieobcy fanom piłki nożnej – #POLUKR. Dziewczyny oznaczając w ten sposób swoje wpisy na blogu Cafe Ukraina i w mediach społecznościowych, prezentują w formie wywiadów portrety Ukraińców, którzy z różnych powodów przybyli do Polski: tutaj mieszkają, studiują i pracują. 

Zainicjowałyśmy kampanię społeczną, ponieważ chcemy pokazać, że Ukraińcy to ludzie utalentowani, posiadający wiedzę i dobre wykształcenie – mówi Zhanna Kurtin. – To dobrzy pracownicy, którzy po obdarzeniu zaufaniem potrafią wiele wnieść do zespołu.

Zhanna i Mariia rozpoczęły kampanię od stworzenia wirtualnej kawiarenki Cafe Ukraina. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ dziewczyny najczęściej przy kawie spotykają się z bohaterami kampanii i rozmawiają o ich doświadczeniach w Polsce. Tak też poznały Tatyanę Samoryhę, która próbowała swoich sił w różnych zawodach, zaczynając od pracy w magazynie. Obecnie Tatyana pracuje w firmie rekrutującej Ukraińców. Wywiadu udzielił także Danil Kabanov, który przyjechał do Polski, aby zdobyć wyższe wykształcenie i stać się dobrym programistą. Po zakończeniu studiów odbył staż, po którym zaproponowano mu stałą pracę w zawodzie. Swoim rodakom, którzy chcą zrobić karierę w Polsce radzi, aby rozpoczęli ją od studiów. Trudno o dobre stanowisko, nie będąc wykształconym.

Kampania #POLUKR jest prowadzona przede wszystkim w Internecie: na łamach bloga cafeukraina.tumblr.com i mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i inne). Zhanna i Mariia planują także wywiady z Polakami, którzy pracują z Ukraińcami lub ich zatrudniają. Ponadto zachęcają wszystkich do przesyłania na adres cafeukraina@gmail.com zdjęć oznaczonych #POLUKR na znak poparcia dla współpracy polsko-ukraińskiej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 30.11.2022

    Wolą milczeć, niż sięgnąć po pomoc. Avon i partnerzy mówią „Możesz mi powiedzieć…”


  • 23.11.2022

    „Obietnica Yulii” – najnowsza kampania Fundacji PCPM


  • 21.11.2022

    „Make a Splash!” – GROHE i UNICEF zapewniają dostęp do rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji


  • 17.11.2022

    Rusza akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”


  • 15.11.2022

    Sezon na kleszcze trwa cały rok!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek