logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Pomoc rozwojowa
   ──────  28.09.2011

Pod zdrapką jest lepiej

Your browser does not support the video tag.


Aby zobaczyć na co zbierane są pieniądze trzeba zmierzyć się ze zdrapką. Dla dzieci to świetna zabawa, dla rodziców niewielki wydatek, a dla potrzebujących – realna pomoc. Ofiarodawcy na rzecz „African Angel” mogli natychmiast obejrzeć efekt swojej dobroczynności.

W Międzynarodowy Dzień Dziecka, obchodzony w Niemczech 20 września, African Angel, organizacja wspierająca rozwój szkolnictwa w Afryce, wystawiła w Düsseldorfie plakat reklamowy ze zdjęciem – zdrapką. Fotografia przedstawia bosego, zaniedbanego chłopca na tle afrykańskich slumsów. Pod obrazem kryje się jednak drugie, zupełnie inne zdjęcie. Aby je zobaczyć, trzeba zdrapać wierzchnią warstwę plakatu. Można to zrobić monetą, którą potem wrzuca się do stojącej obok puszki z logo organizacji. Dzięki kolejnym dotacjom, darczyńcy odsłaniają obraz przedstawiający cel zbiórki pieniężnej. To klasa szkolna, gdzieś w Afryce. Chłopiec z pierwszego plakatu stoi pod tablicą i uśmiecha się. Zaangażowanie w akcję przynosi bardzo wymierne efekty – udowadnia kampanijna kreacja.

Kampania „With immediate effect” ("Z efektem natychmiastowym") jest realizowana również  za pomocą aplikacji na telefon komórkowy. Ruch palca na ekranie telefonu powoduje przesuwanie się monety po obrazie i „ścieranie” wierzchniej fotografii. Kliknięcie na odpowiednią ikonkę powoduje automatyczne przekazanie 1 Euro na działalność African Angel.
M. Dembińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
With immediate effect
Czas:
2011.9.20
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
African Angel
Media:
Ambient
Wykonawca:
Ogilvy Action (Düsseldorf)
Adresaci:
Mieszkańcy Düsseldorfu, rodzicie i dzieci
Hasło kampani:
Your Euro makes a difference! (Twoje Euro wiele zmienia!)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek