Pod wpływem braku mózgu
Poszukiwany mózg! Uczciwego znalazcę prosi się o kontakt. Czy można ulec wpływom na tyle by zgubić własny mózg? Nowojorska agencja Vigilante w sposób dosłowny przedstawia utratę rozumu i rozwagi pod wpływem używek lub mody.
Kampania organizacji Partnership for a Drug-Free America rozpoczęła się jesienią 2009 roku bazując to trzech filmach oraz reklamach drukowanych. Pierwszy film przedstawia niepodatną na wpływ zmieniającej się mody dziewczynę, drugi opowiada historię młodego mężczyzny, który spowodował wypadek wracając z imprezy autem pod wpływem środków odurzających (kolega przynosi bohaterowi filmu zgubiony na imprezie mózg), a trzeci dotyczy chłopaka, który odmawia umówienia się z kolegami na picie alkoholu.
Kampania w sposób humorystyczny chce dotrzeć do młodzieży i przekonać ją by nie brała używek i nie poddawała się ciągle zmieniającym modom. Problematyczne wydaje się przedstawienie w kampanii tylko ciemnoskórych nastolatków, tak jakby tylko one miały problem z uleganiem negatywnym wpływom.
S. Frydrysiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu