Czas odmierzany krwią? Tego jeszcze nie było. Kreacja brazylijskiej kampanii promującej krwiodawstwo oparta jest na wyjątkowo trafnej analogii.
W Brazylii, co 2 minuty ktoś potrzebuje krwi i ten fakt stanowi pretekst pomysłu kreatywnego kampanii „The 360º Blood Poster” (Pełnoobrotowy plakat z krwią). Jak wskazuje tytuł akcji, jej głównym narzędziem jest plakat, który można obracać. Centrum reklamy stanowią dwa akrylowe serca połączone na kształt klepsydry, a z jednego w drugie przepływa krew.
Klepsydra z krwią – symbol upływającego czasu – zachęcała: „Donate blood and fill life a hope” (Ofiaruj krew i wypełnij życie nadzieją). W ten sposób prosta w formie i sprytna w przekazie kampania ma zmotywować swoich odbiorców do oddawania krwi.
Nadawcą akcji jest Hemope – Centrum Krwiodawstwa brazylijskiego stanu Pernambuko. Plakaty zostały umieszczone w ośrodkach zdrowia w tym regionie.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?