Czas odmierzany krwią? Tego jeszcze nie było. Kreacja brazylijskiej kampanii promującej krwiodawstwo oparta jest na wyjątkowo trafnej analogii.
W Brazylii, co 2 minuty ktoś potrzebuje krwi i ten fakt stanowi pretekst pomysłu kreatywnego kampanii „The 360º Blood Poster” (Pełnoobrotowy plakat z krwią). Jak wskazuje tytuł akcji, jej głównym narzędziem jest plakat, który można obracać. Centrum reklamy stanowią dwa akrylowe serca połączone na kształt klepsydry, a z jednego w drugie przepływa krew.
Klepsydra z krwią – symbol upływającego czasu – zachęcała: „Donate blood and fill life a hope” (Ofiaruj krew i wypełnij życie nadzieją). W ten sposób prosta w formie i sprytna w przekazie kampania ma zmotywować swoich odbiorców do oddawania krwi.
Nadawcą akcji jest Hemope – Centrum Krwiodawstwa brazylijskiego stanu Pernambuko. Plakaty zostały umieszczone w ośrodkach zdrowia w tym regionie.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja