logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Piłkarze w kaftanach bezpieczeństwa
22.08.2013
Tematy: Kreacje / printy

Piłkarze w kaftanach bezpieczeństwa



Brazylijczycy słyną z gorącego temperamentu i miłości do piłki nożnej. Przez tę naturę i poświęcenie dla drużyny kibice jednej z popularnych drużyn, Corinthians, tak zwani „corinthianos”, dorobili się określenia „Bando do Loucos” (Gang Wariatów). Połączenie tych dwóch cech stanowi punkt wyjścia dla nowej kampanii promującej udział w zbiórce krwi.

Kampania w ciekawy sposób wykorzystuje kontekst kulturowy czyli miłość do piłki nożnej. Włączenie do celów społecznych kibiców jest bardzo dobrym pomysłem. Szczególnie, że „faithful” („wierni”) jak siebie określają fani, są grupą zaangażowaną i dobrze zorganizowaną. Na plakatach umieszczono znanych graczy w kaftanach bezpieczeństwa. Hasło kampanii brzmi „Our madness is in our blood” („Szaleństwo mamy we krwi”) co sugeruje, że wszystko co najlepsze w piłkarzach, fanach, Brazylijczykach znajduje się w nich samych i powinni się tym dzielić o czym świadczą ślady po ukłuciach na wolnej ręce Paulinho, Alexandre Pato i Alessandro. Znak, że popierają i zachęcają do uczestniczenia w akcji.

Michał Kaczmarek








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek