Brazylijczycy słyną z gorącego temperamentu i miłości do piłki nożnej. Przez tę naturę i poświęcenie dla drużyny kibice jednej z popularnych drużyn, Corinthians, tak zwani „corinthianos”, dorobili się określenia „Bando do Loucos” (Gang Wariatów). Połączenie tych dwóch cech stanowi punkt wyjścia dla nowej kampanii promującej udział w zbiórce krwi.
Kampania w ciekawy sposób wykorzystuje kontekst kulturowy czyli miłość do piłki nożnej. Włączenie do celów społecznych kibiców jest bardzo dobrym pomysłem. Szczególnie, że „faithful” („wierni”) jak siebie określają fani, są grupą zaangażowaną i dobrze zorganizowaną. Na plakatach umieszczono znanych graczy w kaftanach bezpieczeństwa. Hasło kampanii brzmi „Our madness is in our blood” („Szaleństwo mamy we krwi”) co sugeruje, że wszystko co najlepsze w piłkarzach, fanach, Brazylijczykach znajduje się w nich samych i powinni się tym dzielić o czym świadczą ślady po ukłuciach na wolnej ręce Paulinho, Alexandre Pato i Alessandro. Znak, że popierają i zachęcają do uczestniczenia w akcji.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up