Brazylijczycy słyną z gorącego temperamentu i miłości do piłki nożnej. Przez tę naturę i poświęcenie dla drużyny kibice jednej z popularnych drużyn, Corinthians, tak zwani „corinthianos”, dorobili się określenia „Bando do Loucos” (Gang Wariatów). Połączenie tych dwóch cech stanowi punkt wyjścia dla nowej kampanii promującej udział w zbiórce krwi.
Kampania w ciekawy sposób wykorzystuje kontekst kulturowy czyli miłość do piłki nożnej. Włączenie do celów społecznych kibiców jest bardzo dobrym pomysłem. Szczególnie, że „faithful” („wierni”) jak siebie określają fani, są grupą zaangażowaną i dobrze zorganizowaną. Na plakatach umieszczono znanych graczy w kaftanach bezpieczeństwa. Hasło kampanii brzmi „Our madness is in our blood” („Szaleństwo mamy we krwi”) co sugeruje, że wszystko co najlepsze w piłkarzach, fanach, Brazylijczykach znajduje się w nich samych i powinni się tym dzielić o czym świadczą ślady po ukłuciach na wolnej ręce Paulinho, Alexandre Pato i Alessandro. Znak, że popierają i zachęcają do uczestniczenia w akcji.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”