Według organizacji Network for Children’s Rights każdego roku ponad 140 tysięcy meksykańskich dzieci i nastolatków zostaje narażonych na ryzyko rekrutacji przez organizacje przestępcze. Aż 40 tysięcy z nich przechodzi na „złą stronę mocy”. I jest to droga w jedną stronę.
Kampania Bad Santa (Zły Mikołaj), zrealizowana przez agencję Grey México dla organizacji pozarządowej Reinserta, ma na celu podniesienie świadomości na temat ryzyka, które dotyka nieletnich w tym kraju. Zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy potrzeba ciepła, wspólnoty i wartości rodzinnych jest szczególnie wysoka. Co przedstawiciele przestępczości zorganizowanej potrafią perfekcyjnie wykorzystać.
Bad Santa to kolejny projekt autorstwa Grey México, poruszający kwestię strategii rekrutacyjnych stosowanych przez meksykańskie grupy przestępcze na dzieciach i młodzieży. O ich poprzedniej kampanii Families pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”