Na początku lutego w Brazylii zainicjowano kampanię przyrównującą życie dzieci do losu pomnika i bezdomnego psa. W kampanii chodzi o bezdomne, samotne i krzywdzone dzieci zmuszone do życia na ulicy. Czarno-białe reklamy ukazujące śpiące samotnie na ulicy dzieci zwracają uwagę na ich bezradność i cierpienie. Jeśli psu jest ciężko, to jak źle musi być dziecku?
Akcja ma charakter fundrisingowy, zachęca do wsparcia finansowego organizacji Patronato Santo Antonio niosącej pomoc najmłodszym bezdomnym.
Nazwa kampanii:
Just imagine it for a kid.
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Patronato Santo Antonio
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Bronx
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
It is hard for a dog/statue to live on the streets. Just imagine it for a kid.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem