Na początku lutego w Brazylii zainicjowano kampanię przyrównującą życie dzieci do losu pomnika i bezdomnego psa. W kampanii chodzi o bezdomne, samotne i krzywdzone dzieci zmuszone do życia na ulicy. Czarno-białe reklamy ukazujące śpiące samotnie na ulicy dzieci zwracają uwagę na ich bezradność i cierpienie. Jeśli psu jest ciężko, to jak źle musi być dziecku?
Akcja ma charakter fundrisingowy, zachęca do wsparcia finansowego organizacji Patronato Santo Antonio niosącej pomoc najmłodszym bezdomnym.
Nazwa kampanii:
Just imagine it for a kid.
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Nadawca:
Patronato Santo Antonio
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Bronx
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
It is hard for a dog/statue to live on the streets. Just imagine it for a kid.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat