Na początku lutego w Brazylii zainicjowano kampanię przyrównującą życie dzieci do losu pomnika i bezdomnego psa. W kampanii chodzi o bezdomne, samotne i krzywdzone dzieci zmuszone do życia na ulicy. Czarno-białe reklamy ukazujące śpiące samotnie na ulicy dzieci zwracają uwagę na ich bezradność i cierpienie. Jeśli psu jest ciężko, to jak źle musi być dziecku?
Akcja ma charakter fundrisingowy, zachęca do wsparcia finansowego organizacji Patronato Santo Antonio niosącej pomoc najmłodszym bezdomnym.
Nazwa kampanii:
Just imagine it for a kid.
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Patronato Santo Antonio
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Bronx
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
It is hard for a dog/statue to live on the streets. Just imagine it for a kid.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food