logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pies z ogoloną głową
19.12.2012
Tematy: Kampanie, Irlandia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Pies z ogoloną głową



Biały pies pozwolił ogolić sobie głowę w ramach akcji dobroczynnej, a zespół czworonożnych muzyków nagrał charytatywny singiel. Mali bohaterowie zrobią wszystko, co w ich mocy, aby w świątecznym okresie wesprzeć zwierzęta, które miały w życiu mniej szczęścia od nich.

"If they could, they would" (Zrobiłyby to, gdyby mogły) – hasło sprowadza odbiorców kreacji z krainy fantazji z powrotem na ziemię. Całkowicie zależne od człowieka stworzenia nie są w stanie solidarnie pomóc sobie nawzajem. Otoczenie ich opieką to nasz obowiązek – zdają się mówić rozbrajające plakaty wykonane przez agencję reklamową Rothco.

Kampania powstała na zlecenie Irlandzkiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu Wobec Zwierząt (ISPCA). Ma za zadanie nakłaniać do zakupu specjalnych certyfikatów podarunkowych w sklepie internetowym ISPCA. Dochód ze sprzedaży jednej kartki pokrywa koszt "świątecznych obiadów" dla dziesięciu psiaków ocalonych przez wspomnianą organizację i znajdujących się pod jej opieką.

Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
If they could, they would
Czas:
2012.11.3
Nadawca:
The Irish Society for the Prevention of Cruelty to Animals (ISPCA)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Rothco (Dublin)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
If they could, they would (Zrobiłyby to, gdyby mogły)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek