logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Mozambik, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.01.2010

Piersi do dotykania



Nagie, kobiece piersi wystają z czarnej planszy. Nad nimi umieszczono zachęcę do ich dotykania. Marzenie każdego mężczyzny? Być może, jednak w tym przypadku chodzi o kampanię skierowaną do kobiet.

Za kampanią „Topless poster” stoi Stowarzyszenie na Rzecz Walki z Rakiem (ALCC) z Mozambiku. Podczas ostatniego „tygodnia mody” organizowanego każdego roku w Maputo, stolicy kraju, ustawiono specjalną konstrukcję, wewnątrz której było miejsce dla modelki… i jej piersi. Odbiorcy, dzięki dwóm otworom na odpowiedniej wysokości mogli swobodnie przyglądać się i dotykać kobiecy biust. Nad tą nietypową „prezentacją” widniał napis „Toque para saber se e real" (Dotknij, aby przekonać się, że są prawdziwe). Każda kobieta, która zdecydowała się dotknąć „nagiego plakatu”, otrzymywała ulotkę „Breast cancer is also real. Do the self-examination and protect yourself” (Rak piersi także jest prawdziwy. Rób samobadanie piersi i chroń się).

Kampania ma na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka nowotworów i samobadanie piersi. W krajach afrykańskich, gdzie jest to ciągle temat tabu, niska wykrywalność raka piersi we wczesnych stadiach rozwoju jest problemem szczególnie istotnym. Stąd też kolejne kampanie podejmujące ten wątek są coraz śmielsze. Akcja ALCC idzie zdecydowanie dalej, niż choćby kampania Fundacji Zdrowia Piersi z RPA.
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Topless Poster
Czas:
2011.10.1 - 2011.10.13
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Mozambik
Nadawca:
Associaçao da Luta Contra o Câncer (ALCC)
Media:
Ambient, ulotki
Wykonawca:
DDB Mozambique
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
Toque para saber se e real (Dotknij, aby przekonać się, że są prawdziwe);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek