────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Piękny dzień na śpiewającego raka
Co powiedziałby czerniak skóry, gdyby pewnego dnia ożył jako pasożytnicza persona non grata? Zaśpiewałby, że to piękny dzień na raka! Straszna i śmieszna, kiczowata i chwytliwa – australijska kampania „It’s a Beautiful Day for Cancer” jest działem hip-hopowca Al’a Bino i amerykańskiego producenta Lyrics Born’a w ramach ich autorskiego projektu “Australian skin cancer benefit project” dla Cancer Council of New SouthWales.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.12.2025
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025
Edukacja Obywatelska w praktyce

