logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  28.12.2008

Piękny dzień na śpiewającego raka

Your browser does not support the video tag.


Straszna i śmieszna, kiczowata i chwytliwa australijska kampania "It’s a Beautiful Day for Cancer" jest działem hip-hopowca Al’a Bino i amerykańskiego producenta Lyrics Born’a w ramach ich autorskiego projektu “Australian skin cancer benefit project” dla Cancer Council of New South Wales. Przestrzega przed lekkomyślnym spędzaniem czasu w pełnym słońcu w skąpym ubraniu i zachęca – pokazując spersonifikowanego raka skóry – do okrywania się. Upalny dzień to czas wysokiego ryzyka zachorowania, a więc i podwyższonej konieczności dbania o swoje ciało. Niepozorny pieprzyk może w pełnym słońcu stać się zagrożeniem dla zdrowia.

Teledysk jest hitem w internecie i zgodnie z viralowym założeniem inicjatorów – jest przesyłany sobie nawzajem i rozprzestrzenia się po całym świecie od końca grudnia w bardzo szybkim tempie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
It’s a Beautiful Day for Cancer
Czas:
2008.12.27
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
Cancer Council of New South Wales
Media:
Internet, radio, telewizja
Wykonawca:
Naked Communications
Adresaci:
Młodzi Australijczycy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek