logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  30.07.2015

Pełno(s)prawne pocałunki

Your browser does not support the video tag.


Na pierwszy rzut oka nic nie wyróżnia tych zakochanych, całujących się par. Jednak kiedy widz przyjrzy się bliżej występującym w nim postaciom, zobaczy, że w każdej z ukazanych par, jedna z osób jest w jakimś stopniu niepełnosprawna.

Niepełnosprawność nie musi być tematem niezręcznym, szczególnie w sferze uczuć i ich okazywania, co próbuje uświadomić kampania społeczna stworzona przez londyńską agencję Grey. Postacie występujące w kampanii tworzą prawdziwe pary w życiu osobistym – Ollie Hancock, który urodził się z niewykształconą do końca prawą ręką, ze swoją partnerką Jen Shersby, Diane Noella, która jest osobą niedowidzącą z partnerem Anthony’m Pike’m oraz Michael Buckley, poruszający się na wózku z żoną Claire. Kampania stworzona została z okazji Światowego Dnia Pocałunków, który obchodzony jest 6 lipca, aby uświadomić ludzi, że osoby niepełnosprawne tak samo potrzebują bliskości i przeżywają miłosne uniesienia jak inni. Niepełnosprawność nie jest żadną przeszkodą dla bliskości i okazywania sobie uczuć. Z badań wynika jednak, że tylko 7% ludzi zaprosiło na randkę osobę niepełnosprawną, lub na takiej było. Hasło kampanii "Kiss the awkward goodbye" ("Pocałuj niezręczność na pożegnanie") namawia odbiorców do tego, aby spojrzeli na osoby niepełnosprawne w taki sam sposób, jak na wszystkich innych wokół, ponieważ tak jak na początku spotu, kiedy chodzi o miłość, wszystkie różnice i braki przestają być zauważane. Według twórców kampanii każdy zasługuje na czułość i uwagę ze strony drugiej osoby, a Światowy Dzień Pocałunków był najlepszą okazją, aby taki przekaz zakomunikować społeczeństwu brytyjskiemu.

Scope jest organizacją charytatywną pracującą z osobami niepełnosprawnymi na terenie Anglii i Walii. Walczy o to, aby osoby niepełnosprawne mogły funkcjonować w społeczeństwie na takich samych zasadach jak osoby całkowicie sprawne.

Aleksandra Rychlicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kiss Awkward Goodbye
Czas:
2015.7.6
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Scope
Media:
Internet
Wykonawca:
Grey (London)
Adresaci:
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
Kiss the awkward goodbye (Pocałuj niezręczność na pożegnanie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek