logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pacjent nie jest sam
08.11.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Pacjent nie jest sam

Your browser does not support the video tag.


Z początkiem listopada rozpoczęła się pierwsza kampania społeczna prowadzona przez Rzecznika Praw Pacjenta. W ramach działań pt. "Pacjencie! Nie jesteś sam" emitowane są spoty telewizyjne i radiowe, rekamy internetowe oraz prasowe. Celem kampanii jest przybliżenie wszystkim tematyki praw pacjenta i podniesienie społecznej świadomości w tym zakresie.

Rozpoczynające się przedsięwzięcie jest w Polsce pierwszym o tej tematyce na skalę ogólnokrajową. Poruszona w kampanii problematyka dotyczy właściwie wszystkich niezależnie od wieku – każdy jest albo może znaleźć się w sytuacji, w której będzie pacjentem. Jednak niewiele osób wie o istnieniu praw jakie im przysługują jako pacjentom oraz, że w przypadku ich łamania mogą zgłosić się do Rzecznika Praw Pacjenta. Dodatkowo też każdy pacjent może liczyć na pomoc ze strony Biura nie tylko w standardowych godzinach urzędowania, ale również poprzez bezpłatną ogólnopolską infolinię, której numer promowany jest w reklamach.



Nazwa kampanii:
Pacjencie! Nie jesteś sam.
Czas:
2011.11.4 - 2012.1.30
Nadawca:
Rzecznika Praw Pacjenta
Media:
Telewizja, internet, radio, prasa
Wykonawca:
Cynamon Studio
Adresaci:
Osoby korzystające z usług publicznej służby zdrowia
Hasło kampani:
Pacjencie! Nie jesteś sam.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek