Reklama belgijskiej organizacji Reborn to be alive została zaprojektowana tak, jak strona z informacjami o zgonach – a konkretnie z tylko jedną taką informacją. Osiem pozostałych miejsc na nekrologi jest pustych, a w myśl hasła kampanii – uratowanych od śmierci (One organ donor can save 8 lives – Jeden dawca narządów może uratować osiem istnień ludzkich).
Celem sierpniowej kampanii było nakłonienie czytelników do wyrażenia zgody na transplantację, czyli na oddanie swoich narządów potrzebującym, poprzez wypełnienie formularza na stronie organizacji.
Nazwa kampanii:
Obituary (Nekrolog)
Czas:
2008.8.1 - 2008.8.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Reborn to be alive
Media:
Prasa
Wykonawca:
Duval Guillaume
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
One organ donor can save 8 lives
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach