Reklama belgijskiej organizacji Reborn to be alive została zaprojektowana tak, jak strona z informacjami o zgonach – a konkretnie z tylko jedną taką informacją. Osiem pozostałych miejsc na nekrologi jest pustych, a w myśl hasła kampanii – uratowanych od śmierci (One organ donor can save 8 lives – Jeden dawca narządów może uratować osiem istnień ludzkich).
Celem sierpniowej kampanii było nakłonienie czytelników do wyrażenia zgody na transplantację, czyli na oddanie swoich narządów potrzebującym, poprzez wypełnienie formularza na stronie organizacji.
Nazwa kampanii:
Obituary (Nekrolog)
Czas:
2008.8.1 - 2008.8.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Reborn to be alive
Media:
Prasa
Wykonawca:
Duval Guillaume
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
One organ donor can save 8 lives
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem