logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Organy dla robaczka
15.08.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc społeczna

Organy dla robaczka

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Czy lepiej jest oddać po śmierci swoje narządy potrzebującym, czy lepiej poczęstować nimi robaki? Lekko, zabawnie i swingująco o przekazywaniu swoich narządów mówi amerykańska kampania "Swing", której głównym bohaterem jest najedzony i szczęśliwy robaczek korzystający z życia. Komu pozostawisz swoje narządy? Tysiące ludzi czeka na transplantację (And whom are you leaving your organs to? There are thousands of people waiting for a transplant) – przypomina organizacja Donate Life California.

Transplantacja organów to metoda ratowania ludzkiego życia. Polega na wszczepieniu w miejsce brakującego narządu, jego ubytku albo uszkodzenia, organu pochodzącego od innego człowieka. Wobec protestów rodzin osób zmarłych przeciwko "okaleczaniu" ich ciał, warto podpisać oświadczenie woli, w którym wyraża się zgodę na przekazanie swoich narządów po śmierci osobom walczącym o życie, i nosić je przy sobie.



Nazwa kampanii:
Swing
Czas:
2008.8.1 - 2008.8.31
Nadawca:
Donate Life California
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
beans2beans
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osobo dorosłe
Hasło kampani:
Donate Life





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek