„Chciałbym przestać palić, ale tata mi nie pozwala”; „Palę, ale tylko w obecności ojca”; „Kiedy zapaliłem pierwszego papierosa? Nie wiem, musiałbym zapytać taty” – wyznają dzieci. Choć zasmucone siedzą przy popielniczkach wypełnionych niedopałkami, nie one jednak wypaliły ich zawartość.
Kampania, przygotowana przez agencję Jung von Matt/Elbe z Hamburga dla Deutsche Kinderkrebsstiftung, ma informować rodziców, szczególnie ojców, o konsekwencjach palenia tytoniu w obecności dzieci. Bierne palenie, czyli wdychanie dymu z wyrobu tytoniowego używanego przez inną osobę, powoduje te same problemy zdrowotne co palenie bezpośrednie – w tym raka płuc czy choroby układu krążenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”