8 / 9
Stephen Glassman, wywodzący się z Los Angeles artysta, stworzył projekt, który może zmienić miejskie billboardy w wiszące ogrody wypełnione bambusami. Przez 49 dni udało mu się za pośrednictwem platformy crowdfounding’owej Kickstarter, zebrać na ten nieco ponad 100 tys. dolarów. Trzymamy kciuki za realizację projektu, bo zieleń uspokaja i uwalnia nieco przestrzeni od zalewu komercyjnego outdoor’u. Źródło ilustracji: enpundit.com
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz