Oficjalny sponsor urodzin
Pozytywny, pełen ciepła spot reklamowy wraz z chwytliwym hasłem emitowany jest od końca kwietnia w największych amerykańskich stacjach telewizyjnych. Stanowi on główny element kampanii wizerunkowej Amerykańskiego Stowarzyszenia na rzecz Walki z Rakiem.
Kampania przekonuje, że podczas gdy dla zdrowych osób kolejne urodziny i odśpiewane "Sto lat" oznacza, że minął kolejny rok ich życia, dla osób, które są pokonały raka to swoisty hymn zwycięstwa nad chorobą, dzień triumfu silnej woli i ich ciężkiej walki.
Im będzie mniej zachorowań raka tym więcej będzie urodzin – przekonują organizatorzy, przypominając o istnieniu Stowarzyszenia, które właśnie przeszło rebranding i zyskało nowe hasło pozycjonujące ("The Official Sponsor Of Birthdays"). Kampania "Birthday" zachęca do wsparcia finansowego działalności ACS koncentrującej się na badaniach naukowych nad rakiem i na leczeniu oraz pozamedycznej pomocy dla osób chorych na raka oraz i dla ich rodzin.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem