Nieestetyczne, karykaturalne twarze narysowane są kredą na ulicach, a za usta służy im kałuża lub zalegające śmieci. Taki sposób artystycznej ekspresji wybrała organizacja Crossroads Community (CC), aby zwrócić uwagę na potrzeby niedożywionych i bezdomnych mieszkańców Nowego Jorku.
Agencja Saatchi & Saatchi Wellness stworzyła bilbordy, które oddają charakter problemu. Portrety namalowano na ulicach i chodnikach, gdzie żyją potrzebujący, a następnie wykorzystano fotografie. Często żywność osób żyjących na ulicy stanowią odpady wyrzucane przed innych. Plakaty mają za zadanie obrazowo pokazać, jaka może być dieta bezdomnego. Charakter przekazu podkreślają napisy: „What some New Yorkers eat is hard to swallow” („To co jedzą niektórzy nowojorczycy jest trudne do przełknięcia”), „Eating on the street isn’t pretty” („Jedzenie na ulicy nie jest ładne”), „Living on the street can be all-consumining” („Życie na ulicy może oznaczać jedzenie wszystkiego”). Proste hasła mają skłonić do pomocy organizacji CC, która pomaga głodnym mieszkańcom Nowego Yorku.
Organizacja Crossroads Community zajmuje się dostarczeniem żywności i miejsc zamieszkania dla potrzebujących, niezależnie od koloru skóry, orientacji seksualnej, płci czy religii.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży