logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  14.09.2015

Ocenzurowane wyznanie miłości

Your browser does not support the video tag.


A więc to koniec. Czy możesz mnie wysłuchać? Jestem… – słowa mężczyzny są przerwane przez charakterystyczny dźwięk, który zazwyczaj sugeruje niecenzuralne słowo. – Proszę zostań. Wiem, że może być ciężko… – kontynuuje.

Spot wykonany dla portugalskiego festiwalu filmowego Queer Lisboa w ramach kampanii "Obscene" przedstawia typową scenę miłosną. Rozgrywa się ona na dworcu kolejowym podczas pożegnania dwóch bliskich sobie mężczyzn. Jednakże widz może jedynie domyślić się, że wyznają sobie miłość, gdyż ich słowa przerywane są dźwiękiem oznaczającym cenzurę. Podobnie gdy zaczynają się całować – ich twarze zostają zakryte pikselami. Poprzez zastosowanie tego zabiegu twórcy ukazali tę scenę w taki sposób, w jaki widzą ją osoby, które określiłyby ją mianem "nieprzyzwoitej". 

Kreacja ma na celu ukazanie, że dla niektórych taka scena miłosna rozgrywająca się pomiędzy dwoma osobami tej samej płci może być nieprzyzwoita, jednakże dla twórców, widzów festiwalu i wielu innych jest ona piękna. Wskazuje na to również hasło kampanii brzmiące "Obscene to some. Beautiful to us" ("Dla niektórych nieprzyzwoite. Dla nas piękne").

Kampania dla festiwalu filmowego Queer Lisboa została przygotowana przez agencję Fuel Lisboa. 

Joanna Grams


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Obscene
Czas:
2015.9.18 - 2015.9.26
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Queer Lisboa
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fuel Lisboa
Adresaci:
Widzowie festiwalu; osoby negatywnie nastawione do mniejszości LGBT
Hasło kampani:
Obscene to some. Beautiful to us (Dla niektórych nieprzyzwoite. Dla nas piękne)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek