logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Obrazy na spacerze
15.04.2012
Tematy: Akcje

Obrazy na spacerze



Tłem dla obrazu, zdjęcia czy tkaniny może być artysta. Dobrze jeśli się przemieszcza, bo wtedy wiele osób może podziwiać jego dzieło. A jeśli przemieszcza się w grupie, tworzy „Walking Gallery“.

Projekt zatytułowany „Walking Gallery“ powstał w Barcelonie w połowie 2010 roku, z inicjatywy katalońskiego artystysty Jose Puiga i jego znajomych. Malarze i fotografowie, znudzeni i zmęczeni ciągłą walką z brakiem przestrzeni, w której mogliby prezentować swoje prace, postanowili wyjść z nimi na ulicę. Uznali, że to nawet lepsze rozwiązanie niż wieszanie obrazów na ścianie, gdzie w statycznej pozie, samotnie muszą czekać na odbiorcę.

Poszczególni twórcy, zaopatrzyli zatem swoje dzieła w grube pasy i regularnie przechadzają się z nimi po ulicach miasta. Czasem przystają żeby ustawić swoje prace pod ścianą i podziwiać je z daleka, czasem wsiadają z nimi do metra albo odpoczywają na dworcu. „Walking Gallery“ działa już w pięciu miastach na świecie: w Barcelonie, Madrycie, Bilbao, Buenos Aires i Vigo.

Grupa ludzi z obrazami zazwyczaj budzi zainteresowanie przechodniów. Twórcy mogą na bieżąco odpowiadać na wyrazy zachwytu bądź krytyki widzów. Dzięki bezpośrednim kontaktom z odbiorcami swoich prac, wiedzą co w ich twórczości się podoba, a co nie podoba innym.

25 marca br. przemarsz „wędrującej galerii“ odbył się we wszystkich pięciu miastach równocześnie. Kontakt z twórcami projektu i bieżące informacje na jego temat można uzyskać na facebookowej stronie „Walking Gallery“.
Paulina Wajszczak

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.walkinggallery.com

 

Nazwa projektu:
Walking Gallery

Zasięg: 
Hiszpania, Argentyna

Autor: 
Jose Puig

Data ropoczęcia:
06/2010

 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek