Redukowanie dwutlenku węgla nie musi oznaczać rezygnacji z jedzenia fasoli. Są inne sposoby. Taką argumentację, skierowaną do młodych ludzi, wybrała agencja Air z Brukseli w kampanii pod hasłem "Looking for a way to reduce greenhouse gases?" (Szukasz sposobu na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych?). Reklamy zachęcają do wejścia na stronę organizacji International Polar Foundation, www.educapoles.org, zajmującej się problemem krain polarnych, które pod wpływem globalnego ocieplenia, topnieją i toną.
Strona internetowa oferuje m.in. quizy dotyczące znajomości zagadnień z ochrony środowiska oraz materiały edukacyjne o redukcji dwutlenku węgla oraz o ochronie bioróżnorodności.
Nazwa kampanii:
Beans
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Belgia
Nadawca:
International Polar Foundation
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Air
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Looking for a way to reduce greenhouse gases?
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona