Redukowanie dwutlenku węgla nie musi oznaczać rezygnacji z jedzenia fasoli. Są inne sposoby. Taką argumentację, skierowaną do młodych ludzi, wybrała agencja Air z Brukseli w kampanii pod hasłem "Looking for a way to reduce greenhouse gases?" (Szukasz sposobu na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych?). Reklamy zachęcają do wejścia na stronę organizacji International Polar Foundation, www.educapoles.org, zajmującej się problemem krain polarnych, które pod wpływem globalnego ocieplenia, topnieją i toną.
Strona internetowa oferuje m.in. quizy dotyczące znajomości zagadnień z ochrony środowiska oraz materiały edukacyjne o redukcji dwutlenku węgla oraz o ochronie bioróżnorodności.
Nazwa kampanii:
Beans
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Belgia
Nadawca:
International Polar Foundation
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Air
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Looking for a way to reduce greenhouse gases?
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem