logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niewola w Amsterdamie
05.12.2012
Tematy: Kampanie, Holandia, Prawa człowieka

Niewola w Amsterdamie

Your browser does not support the video tag.


Aleś Białacki i Nasrin Sotoudeh, uwięzieni w imię swoich ideałów, spoglądali zza krat w całym Amsterdamie. Najnowsza akcja Amnesty International "4 tygodnie dla Wolności" ma na celu nagłośnienie tej sprawy i pomoc wielu więźniom sumienia.

W ramach akcji w nocy z 22 na 23 listopada 2012, setki działaczy Amnesty International wyszło na ulice, aby rozwiesić plakaty przedstawiające bohaterów kampanii w taki sposób, aby przypominały ofiary umieszczone za kratami więzienia. Specjalne wlepki były umiejscawiane za kratami okien, drzwi, mostów, w ten sposób bezpośrednio nawiązując do więziennych realiów i sytuacji, w jakiej znajdują się ofiary.

W kampanii mowa głównie o dwóch postaciach – Nasrin Sotoudeh, irańskiej prawniczce, która współpracowała ze skazaną na karę śmierci młodzieżą i działaczami praw człowieka, za co została skazana na dwa lata więzienia za „propagandę przeciwko państwu, oraz Alesiu Białackim, założycielu ruchu praw człowieka "Wiosna na Białorusi", który kiedy chciał otworzyć konto bankowe dla swojej organizacji, został aresztowany i skazany na cztery i pół roku więzienia.

Więcej informacji można znaleźć na www.4weeksforfreedom.nl.

Paweł Michaluk



Nazwa kampanii:
4 Weeks for freedom
Czas:
2012.11.22
Nadawca:
Amnesty International Netherlands
Media:
Ambient
Wykonawca:
Grrr
Adresaci:
Przechodnie w Amsterdamie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek