Na świecie żyją miliony „niewidzialnych” ludzi. Nie mają pracy ani domu, nie mają z czego żyć. I nikogo to nie obchodzi. Dla większości ludzi są po prostu niewidzialni, tak jak troje młodych ludzi stojących lub siedzących na tle miejskich zabudowań. Wtopieni w krajobraz wydają się niewidzialni: „Thousand of young people risk becoming part of a lost generation” (“Tysiąc młodych ludzi może stać się częścią straconego pokolenia”).
Kampania „Lost Generation” („Stracone pokolenie”) została opublikowana w marcu 2012 r. Jej celem jest uświadomienie problemu oraz zachęcenie odbiorców do wspierania działalności Prince’s Trust. Organizacja pomaga młodym ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.
Prince’s Trust została założona w 1976 roku w Wielkiej Brytanii przez księcia Walii i zajmuje się głównie prowadzeniem programów ułatwiających zdobycie wykształcenia i pracy. Od początku istnienia organizację wspierały takie gwiazdy jak Phil Collins, Kate Bush czy Madness.
Kreacje przygotowała londyńska agencja CHI and Partners.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia