logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niedosłyszalne dźwięki
11.06.2017
Tematy: Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Niedosłyszalne dźwięki



Pracownica Voz das Comunidades wyruszyła na miasto, by zadać mieszkańcom Rio de Janeiro proste pytanie. Po nałożeniu słuchawek mieli oni wskazać, skąd – zdaniem danej osoby – pochodzi dźwięk puszczonego z telefonu nagrania? Syria, Afganistan,  Irak  –  padały najczęściej w odpowiedzi, lecz prawda okazała się bardziej zaskakująca. Otóż nagranie pochodzi z… Rio de Janeiro! A konkretnie z Complexo do Alemão, skupiska slumsów, gdzie przemoc i przestępczość są na porządku dziennym.

I choć jak głosi hasło kampanii „Peace is the only sound we want to hear” („Spokój jest jedynym dźwiękiem, jaki chcemy słyszeć”), obecnie na świecie toczy się wiele konfliktów, lecz pewne dostrzegamy bardziej, inne mniej.

Kampania The sound of war, która jest także kampanią wizerunkową Voz das Comunidades, została stworzona, by uświadomić mieszkańcom tej brazylijskiej metropolii, że w ich własnym mieście, w dzielnicach nędzy zwanymi fawelami, od lat trwa brutalna wojna.

 

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
The sound of war
Czas:
2017.5.1
Nadawca:
Voz das Comunidades
Media:
Internet
Wykonawca:
Voz das Comunidades, Brazil
Adresaci:
Mieszkańcy Rio de Janeiro Media Internet
Hasło kampani:
Peace is the only sound we want to hear (Spokój jest jedynym dźwiękiem, jaki chcemy słyszeć)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek