logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > „Nie w moim imieniu” – celebryci wyrażają sprzeciw
01.03.2018
Tematy: Akcje

„Nie w moim imieniu” – celebryci wyrażają sprzeciw



„Nie w moim imieniu / Not in my name” deklarują aktorzy, celebryci i politycy w „akcji społecznej przeciwko prowadzonej przez polski rząd polityce historycznej w sprawie Holokaustu”. Akcję zapoczątkował były minister spraw wewnętrznych z rządu PO Bartłomiej Sienkiewicz; we wspólnym nagraniu wystąpiła m.in. Agnieszka Holland oraz Krystyna Janda.

„Sensem naszych działań jest pokazanie, że nie wszyscy w Polsce popierają taką politykę. Pomóżcie w naprawianiu tego co zepsute”. – komunikują twórcy akcji w mediach społecznościowych – To od waszej aktywności zależy teraz, czy będziemy jako kraj postrzegani przez pryzmat wypowiedzi naszych oficjeli i ich działań”.

Nie w naszym imieniu

#niewmoimimieniu #notinmynameDołącz do Agnieszki Holland, Krystyny Jandy, Pawła Potoroczyna ‼️Gorąco Was prosimy: skoro poparliście naszą inicjatywę, weźcie udział w tej akcji. Wyślij nam nagrany telefonem filmik (imię i nazwisko, nie w moim imieniu, not in my name) i wyślij na adres niewmoimimieniupl@gmail.com. Niech powstaną kolejne i kolejne. Chcemy w ten sposób powiedzieć światu, że w Polsce są ludzie, którzy nie zgadzają się na to, co ostatnio robią nasze władze. ➡️ #niewmoimimieniu Polski rząd chce ustawą kontrolować historię Polski, przy protestach ofiar Holokaustu➡️ #notinmyname Polski premier uważa, że Żydzi byli współsprawcami Holokaustu.Sensem naszych działań jest pokazanie, że nie wszyscy w Polsce popierają taką politykę. Pomóżcie w naprawianiu tego co zepsute. To od waszej aktywności zależy teraz, czy będziemy jako kraj postrzegani przez pryzmat wypowiedzi naszych oficjeli i ich działań. ‼️Udostępnijcie znajomym, bądźcie ambasadorami nie skłamanego, dobrego imienia Polski‼️

Opublikowany przez Nie w moim imieniu na 28 lutego 2018

W materiale wideo dostępnym na YouTube swój sprzeciw wyrazili m.in. Agnieszka Holland, Krystyna Janda, Paweł Potoroczyn i Bartłomiej Sienkiewicz. W nagraniu umieszczone są plansze z wypowiedziami protestu, takimi jak: „Polski rząd chce ustawą kontrolować historię Polski, przy protestach ofiar Holokaustu” czy „Polski premier uważa, że Żydzi byli współsprawcami Holokaustu”

„Po prostu skrzyknęliśmy się w kilka osób żeby zareagować na sytuację, w której jedynym komunikatem, jaki „wychodzi” z Polski do zachodniej opinii publicznej, do naszych sojuszników z USA, Izreala, UE, jest głos polskiego rządu. Głos, który tak naprawdę również przypisuje Żydom współsprawstwo Holokaustu, który zaprzecza oczywistym faktom historycznym, a w gestach symbolicznych emanacją tego głosu jest złożenie przez premiera Morawieckiego wieńca na płycie pamiątkowej poświęconej Brygadzie Świętokrzyskiej NSZ, która kolaborowała z Niemcami” – twierdził Sienkiewicz, inicjator akcji „Nie w moim imieniu”

Dziękujemy Wam za wsparcie naszej inicjatywy i wiele miłych słów, jakie dostajemy od Was. Jesteśmy w trakcie…

Opublikowany przez Nie w moim imieniu na 22 lutego 2018

Paweł Wroński z „Gazety Wyborczej” twierdzi, że ruch powstał, aby „w chwilach upadku udowodnić, że nie wszyscy w Polsce zidiocieli pod władzą PiS”. Przeciw polityce historycznej rządu protestują też m.in. Małgorzata Żochowska oraz Paweł Potoroczyn.

Powstanie ruch Nie w moim imieniu. Po to by w chwilach upadku udowodnić, że nie wszyscy w Polsce zidiocieli pod władzą PiS. Strona na facebooku https://t.co/cKVlmid3so. teraz adres dobry.

— Paweł Wroński (@PawelWronskigw) February 21, 2018








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek