logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie mażą się, a marzą
07.04.2013
Tematy: Kreacje / printy

Nie mażą się, a marzą

Your browser does not support the video tag.


Pod hasłem „Nie mażę się, ale marzę o…” prowadzona jest w Poznaniu kampania społeczna, przedstawiająca rodziców niepełnosprawnych dzieci. Przedstawieni są jako sztangistka, biegaczka maratonów, alpinistka, rajdowiec i inżynier. Na co dzień bowiem dźwigają swoje niemogące się poruszać pociechy, słyszą ich częstsze niż u innych dzieci wybuchy płaczu, biegają zmuszeni do kontrolowania ich nadruchliwości czy pomagają im pokonywać bariery architektoniczne, niestanowiące dla innych większego problemu.

Organizatorem kampanii jest poznańskie stowarzyszenie „Potrafię Więcej”. Celem akcji jest przedstawienie problemu niepełnosprawności dziecka z perspektywy jego rodzica oraz zachęcenie podatników do przekazania 1% podatku na działalność stowarzyszenia. W jej ramach prowadzone są też warsztaty w szkołach i przedszkolach. Organizacja prowadzi przedszkole i świetlicę dla dzieci dotkniętych złożoną niepełnosprawnością.

Częścią akcji, poza billboardami i citylightami, jest także spot emitowany w lokalnej telewizji. Za kampanię, która potrwa do końca kwietnia, odpowiedzialna jest agencja Visual Heads. Więcej informacji znajduje się na stronie www.niemazesie.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek