Pod hasłem „Nie mażę się, ale marzę o…” prowadzona jest w Poznaniu kampania społeczna, przedstawiająca rodziców niepełnosprawnych dzieci. Przedstawieni są jako sztangistka, biegaczka maratonów, alpinistka, rajdowiec i inżynier. Na co dzień bowiem dźwigają swoje niemogące się poruszać pociechy, słyszą ich częstsze niż u innych dzieci wybuchy płaczu, biegają zmuszeni do kontrolowania ich nadruchliwości czy pomagają im pokonywać bariery architektoniczne, niestanowiące dla innych większego problemu.
Organizatorem kampanii jest poznańskie stowarzyszenie „Potrafię Więcej”. Celem akcji jest przedstawienie problemu niepełnosprawności dziecka z perspektywy jego rodzica oraz zachęcenie podatników do przekazania 1% podatku na działalność stowarzyszenia. W jej ramach prowadzone są też warsztaty w szkołach i przedszkolach. Organizacja prowadzi przedszkole i świetlicę dla dzieci dotkniętych złożoną niepełnosprawnością.
Częścią akcji, poza billboardami i citylightami, jest także spot emitowany w lokalnej telewizji. Za kampanię, która potrwa do końca kwietnia, odpowiedzialna jest agencja Visual Heads. Więcej informacji znajduje się na stronie www.niemazesie.pl.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona