Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Lokalne Szczera, prosta i w 100% efektywna, a panowie z Bractwa Kurkowego Miasta Rybnika, organizatorzy kampanii Motocykl Ratunkowy Dla Rybnika, zaprezentowali się podczas odbierana nagrody Kampania Społeczna Roku 2010 w pełnej gali. Cel: zebranie funduszy na zakup motocykla ratunkowego. Media: wszystkie lokalne. Działania: przeprowadzenie akcji ratunkowej z udziałem ratownika na motocyklu. Efekt: motocykl został zakupiony. Tylko tyle i aż tyle. Więcej informacji o kampanii znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu