Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Lokalne Szczera, prosta i w 100% efektywna, a panowie z Bractwa Kurkowego Miasta Rybnika, organizatorzy kampanii Motocykl Ratunkowy Dla Rybnika, zaprezentowali się podczas odbierana nagrody Kampania Społeczna Roku 2010 w pełnej gali. Cel: zebranie funduszy na zakup motocykla ratunkowego. Media: wszystkie lokalne. Działania: przeprowadzenie akcji ratunkowej z udziałem ratownika na motocyklu. Efekt: motocykl został zakupiony. Tylko tyle i aż tyle. Więcej informacji o kampanii znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem