W maju 2007 roku francuski oddział Surfrider Foundation zorganizował kampanię „The sea is at risk” (Morze jest zagrożone) uświadamiającą, że wody morskie na całym świecie stają się coraz bardziej zanieczyszczone, co zagraża życiu zwierząt morskich. Na reklamach pokazano ośmiornicę, kraba, rybę i koniki morskie w nienaturalnej dla nich przestrzeni, czyli na lądzie. Hasło „The sea is at risk of becoming uninhabitable. Join us before it’s too late.” zachęcało do przyłączenia się do działań organizacji, która od lat walczy o czystość wód i plaż na całym świecie.
Kampanię zrealizowała agencja Young & Rubicam Paris.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową