logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  11.05.2012

Moda na wodę

Your browser does not support the video tag.


Cztery wcielenia meksykańskiej modelki, w tym jedno nagie, promują – mimo nieudolnego aktorstwa – proekologiczne podejście do wody.

W spocie proekologicznej kampanii Model Environment występuje Carla Houston, modelka urodzona w Meksyku, a mieszkająca w Stanach Zjednoczonych. Sama siebie i od siebie uczy się, jak nie marnować wody pod prysznicem, że lepiej używać zatyczki do zlewu w czasie zmywania naczyń, rozsądnie podlewać kwiaty i magazynować wodę deszczową.

Agencja ME z Los Angeles zrealizowała dotąd dwie kampanie propagujące zachowania korzystne dla środowiska naturalnego. Wystąpiły w nich modelki, które chcą wykorzystać swój atrakcyjny wygląd dla dobra społeczeństwa i z założenia odmawiają promocji produktów szkodliwych dla środowiska. W pierwszym filmie Helene Traasavik – Miss Norwegii – przestrzegała przed nadmiernym zużyciem papieru toaletowego, w drugim Nina Smidt w kuszącej pozie tłumaczyła, na czym polega ekologiczne sprzątanie.

Nowy spot „Clara Houston on Water Conservation” (Clara Houston o oszczędzaniu wody) opiera się na następującej tezie – choć wszystkie żywe stworzenia potrzebują czystej wody, jest ona przywilejem, który ma swoją cenę i może się skończyć. Należy świadomie planować prace w gospodarstwie domowym i w ten prosty i niekłopotliwy sposób oszczędzać wodę.

Kreacje, mimo niewątpliwych walorów wizualnych, mogą budzić pewne wątpliwości. Czy na pewno najlepszym sposobem na promowanie ekologicznych zachowań jest uciekanie się do nieco banalnych, niemal seksistowskich chwytów, kojarzonych z reklamami samochodów terenowych? Nie wspominając już o tym, że scena pod prysznicem, a jakże  – zawiera oklepane aluzje do „Psychozy” Hitchocka.
Aleksandra Janowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Clara Houston on Water Conservation
Czas:
2012.5.6
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Model Environment
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
The Artists Company
Adresaci:
Osoby wykonujące codzienne czynności w gospodarstwie domowym
Hasło kampani:
All living things need water. Clean water is a privilege. Take five minute showers. Fill a sink when washing the dishes. Plant waterwise gardens. (Wszystkie żywe stworzenia potrzebują wody. Czysta woda jest przywilejem. Bierz pięciominutowe prysznice. Napełniaj zlew, kiedy zmywasz naczynia. Oszczędzaj wodę przy podlewaniu ogrodu)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek