O wielkiej sile interpunkcji przekonuje brazylijska kampania w znakomitym spocie reklamowym autorstwa agencji Africa z Sao Paulo dla Brazylisjkiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Prasowych walczącego o wolność słowa w mediach. Jeden niepozorny przecinek postawiony w innym miejscu całkowicie może zmienić znaczenie komunikatu.
Hasło Asociación de Prensa Brasileña. 100 años luchando para que nadie cambie ni una sola coma de tu información przypomina o 100-letniej już walce organizacji o to, by nikt nie zmieniał w tekstach dziennikarskich nawet jednego przecinka.
Kampania prasowa wyglądała tak.
Wolność słowa zagwarantowana jest w ustawodawstwie poszczególnych państw demokratycznych i w dokumentach międzynarodowych, m.in. w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, Międzynarodowym Pakcie Praw Obywatelskich i Politycznych, Konwencji Praw Dziecka, Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, Deklaracji Podstawowych Praw i Wolności.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem