────── 18.10.2008
Memo o mammografii
Tegoroczny spot reklamowy hiszpańskiego Stowarzyszenia na rzecz Walki z Rakiem nie jest może szczególnie porywający, ale na pewno jego przekaz jest jasny. Przypomina o regularnym samobadaniu piersi – wczesne wykrycie zmian nowotworowych daje ogromna szansę na pełne wyleczenie.
Reklama powstała we współpracy z miesięcznikiem dla kobiet Cosmopolitan, który prowadzi kampanię też na łamach pisma. Okazją dla tej akcji jest Dzień walki z Rakiem Piersi przypadający 19 października.
Nazwa kampanii:
Día contra el cáncer de mama
Czas:
2008.10.19 - 2008.10.31
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Día Contra el Cáncer de Mama
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Cosmopolitan
Adresaci:
Kobiety
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem