Memo o mammografii
Tegoroczny spot reklamowy hiszpańskiego Stowarzyszenia na rzecz Walki z Rakiem nie jest może szczególnie porywający, ale na pewno jego przekaz jest jasny. Przypomina o regularnym samobadaniu piersi – wczesne wykrycie zmian nowotworowych daje ogromna szansę na pełne wyleczenie.
Reklama powstała we współpracy z miesięcznikiem dla kobiet Cosmopolitan, który prowadzi kampanię też na łamach pisma. Okazją dla tej akcji jest Dzień walki z Rakiem Piersi przypadający 19 października.
Nazwa kampanii:
Día contra el cáncer de mama
Czas:
2008.10.19 - 2008.10.31
Nadawca:
Día Contra el Cáncer de Mama
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Cosmopolitan
Adresaci:
Kobiety
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni