────── 18.10.2008
Memo o mammografii
Tegoroczny spot reklamowy hiszpańskiego Stowarzyszenia na rzecz Walki z Rakiem nie jest może szczególnie porywający, ale na pewno jego przekaz jest jasny. Przypomina o regularnym samobadaniu piersi – wczesne wykrycie zmian nowotworowych daje ogromna szansę na pełne wyleczenie.
Reklama powstała we współpracy z miesięcznikiem dla kobiet Cosmopolitan, który prowadzi kampanię też na łamach pisma. Okazją dla tej akcji jest Dzień walki z Rakiem Piersi przypadający 19 października.
Nazwa kampanii:
Día contra el cáncer de mama
Czas:
2008.10.19 - 2008.10.31
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Día Contra el Cáncer de Mama
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Cosmopolitan
Adresaci:
Kobiety
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym