logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Maraton czerwonych ołówków
21.04.2010
Tematy: Akcje

Maraton czerwonych ołówków

Your browser does not support the video tag.


San Francisco AIDS Foundation oraz Los Angeles Gay&Lesbian Center od 2002 roku wspólnie organizują rowerowy przejazd zachodnim wybrzeżem USA, który ma na celu zebranie pieniędzy na badania dążące do wynalezienia szczepionki przeciwko wirusowi HIV. Jest też formą przypomnienia o tych, którzy umarli z powodu AIDS.

Podczas 7-dniowej wyprawy uczestnicy przemierzają 545 mil (około 877 kilometrów) dzielących San Francisco od Los Angeles. Każdy, kto chce wziąć udział w przejeździe, musi do dnia startu zebrać kwotę, której wysokość sam określa przy rejestracji (minimum 3 tysiące dolarów). Rejestrować się mogą także drużyny.

W tegoroczną akcję, która odbędzie się w dniach 6-12 czerwca, zamierza włączyć się grupa osób związanych zawodowo z marketingiem i reklamą. Swoje zaangażowanie w sprawę tłumaczą chęcią wsparcia fundacji, ale także chęcią poprawy wizerunku branży reklamowej oraz po prostu miłością do rowerów. 22-osobowemu zespołowi pod nazwą The Red Pencils przewodzi Keith Gibson, freelancer z San Francisco, przebrany za superbohatera (The Masked Rider). Potrzebną do startu sumę 75.000 dolarów zbierają głównie za pośrednictwem strony internetowej www.redpencils.org. Wspierać projekt mogą zarówno indywidualne osoby, jak i instytucje. Do tej pory The Red Pencils zebrali około 10 tysięcy dolarów.
A.Postek

Nazwa projektu:
The Red Pencils

Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone

Autor:
Keith Gibson

Data:
02/2010








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek