Znana francuska Fundacja Nicolas Hulot zajmuje się działalnością edukacyjną na rzecz ochrony środowiska i kształtuje postawy Eko-obywatela. W maju 2006 roku we współpracy z agencją CLM BBDO zorganizowała kampanię „Défi pour la Terre” (Wyzwanie dla Ziemi), której celem było uwrażliwienie społeczeństwa francuskiego na kwestie ochrony środowiska i zahamowanie takich praktyk, które przyczyniają się do jego degradacji. kampania motywowała do prostych, codziennych czynności, które w skali masowej mogłyby powstrzymać zagładę natury.
Na reklamie z martwą małpę w wannie widnieje hasło „Prendre un bain au lieu d’une douche détruit la planète” (Branie kąpieli zamiast prysznica niszczy planetę). Na drugiej – na którym leży delfin zaplątany w kable- „Laisser une Lampe allumée sans raison détruit la planète” (Zostawianie zapalonej lampy bez powodu niszczy planetę). Przy martwym gepardzie – „Faire tourner une machine à moitié vide détruit la planète” (Uruchomienie na wpół pustej pralki niszczy planetę).
Nośnikami kampanii były plakaty, foldery informacyjne i strona internetowa skierowana zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Fundacja organizuje również konferencje, zielone szkoły oraz stara się angażować w kampanię francuskie gwiazdy.
M.Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia