logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Małe wyzwania w wielkiej sprawie
24.10.2008
Tematy: Kreacje / printy

Małe wyzwania w wielkiej sprawie



Znana francuska Fundacja Nicolas Hulot zajmuje się działalnością edukacyjną na rzecz ochrony środowiska i kształtuje postawy Eko-obywatela. W maju 2006 roku we współpracy z agencją CLM BBDO zorganizowała kampanię „Défi pour la Terre” (Wyzwanie dla Ziemi), której celem było uwrażliwienie społeczeństwa francuskiego na kwestie ochrony środowiska i zahamowanie takich praktyk, które przyczyniają się do jego degradacji. kampania motywowała do prostych, codziennych czynności, które w skali masowej mogłyby powstrzymać zagładę natury.

Na reklamie z martwą małpę w wannie widnieje hasło „Prendre un bain au lieu d’une douche détruit la planète” (Branie kąpieli zamiast prysznica niszczy planetę). Na drugiej – na którym leży delfin zaplątany w kable- „Laisser une Lampe allumée sans raison détruit la planète” (Zostawianie zapalonej lampy bez powodu niszczy planetę). Przy martwym gepardzie – „Faire tourner une machine à moitié vide détruit la planète” (Uruchomienie na wpół pustej pralki niszczy planetę).

Nośnikami kampanii były plakaty, foldery informacyjne i strona internetowa skierowana zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Fundacja organizuje również konferencje, zielone szkoły oraz stara się angażować w kampanię francuskie gwiazdy.
M.Kryńska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek