Prowokujące reklamy przedstawiające ewolucję wybranych gatunków zwierząt, która kończy się dla każdego śmiercią z rąk człowieka, umieszczone zostały na szybko przemieszczających się w przestrzeni publicznej rikszach. Hasło towarzyszące obrazom: „Animals don’t need to evolve. We do” (Zwierzęta nie potrzebują już dalszej ewolucji, my tak) odsyła do zapoznania się z nowymi metodami jakie są stosowane by chronić zagrożone gatunki zwierząt.
W ramach obchodów Światowego Dnia Zwierząt, organizacja Rare Conservation przygotowała kampanię, której celem jest uświadomienie odbiorcom, jak wielką krzywdę wyrządza im człowiek. Autorem kreacji jest agencja DiMassimo Goldstein, która zdecydowała się promować ją na najbardziej ruchliwych ulicach Nowego Jorku.
Celem kampanii oraz działalności organizacji Rare Conservation jest zmiana nawyków związanych z życiem codziennym i pracą ludzi, które przyczynią się do ochrony zwierząt i ekosystemu. To nie zwierzęta, lecz ludzie potrzebują rozwijać się by zrozumieć swoją odpowiedzialność za dalszą ewolucję, zgodnie z przesłaniem kampanii: „World Animal Day is today. Show your support and tell us how you’ll evolve humanity to help protect endangered species” (Światowy Dzień Zwierząt jest dziś. Wesprzyj nas i pokaż swoją ewolucję w celu ochrony zagrożonych gatunków). Autorzy kreacji zdecydowali się na wykorzystanie prac/reklam również w ramach Miesiąca Zwierząt, który obchodzony jest w Nowym Jorku w październiku, a następnie przenieść kampanię do internetu.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week