Różowe billboardy ze słowem "Lub" były teaserem nowej kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Billboardy, przedstawiające zrelaksowaną kobietę oraz radosnego rowerzystę, są uzupełnieniem spotu telewizyjnego pod hasłem "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej".
Spot, zrealizowany przez agencję San Markos, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie. 500 billboardów i 500 citylightów umieszczono w największych polskich miastach. Kampania ma przedstawiać województwo jako atrakcyjne miejsce pod względem turystycznym, mające walory krajobrazowe i oferujące różnorodne rozrywki.
Nazwa kampanii:
Lub lubelskie
Czas:
2014.1.27 - 2014.4.30
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Województwo Lubelskie
Media:
Telewizja, billboardy
Wykonawca:
San Markos, Cityboard Media
Adresaci:
Turyści
Hasło kampani:
Lubelskie - na chwilę lub na dłużej
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza