Różowe billboardy ze słowem "Lub" były teaserem nowej kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Billboardy, przedstawiające zrelaksowaną kobietę oraz radosnego rowerzystę, są uzupełnieniem spotu telewizyjnego pod hasłem "Lubelskie – na chwilę lub na dłużej".
Spot, zrealizowany przez agencję San Markos, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie. 500 billboardów i 500 citylightów umieszczono w największych polskich miastach. Kampania ma przedstawiać województwo jako atrakcyjne miejsce pod względem turystycznym, mające walory krajobrazowe i oferujące różnorodne rozrywki.
Nazwa kampanii:
Lub lubelskie
Czas:
2014.1.27 - 2014.4.30
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Województwo Lubelskie
Media:
Telewizja, billboardy
Wykonawca:
San Markos, Cityboard Media
Adresaci:
Turyści
Hasło kampani:
Lubelskie - na chwilę lub na dłużej
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour